2011 m. gruodžio 31 d., šeštadienis

trečią am. aš nežinau, ar jau naktis ir ar jau reikia eit miegoti

ar čia kvailas laiko mušimas dėtas ar kas, bet noriu sukurti biokomediją, iš kurios juokčiausi vien aš. tik pasakykit man "pirmyn" ir aš stačia galva pulsiu išdarinėti kažką kvailo. kažkaip reikia kompensuoti 153. aš per rami.

laukiu penktadienio 13. heloviniškom nuotaikom skrisiu į lt. o tada tranzuosiu po savo šalį į kauną ir į plungę ir į dar kur nors su naujom pirštinėm ir ilgesiu kelio dulkėms ar lietui. nes kelyje nerūpi man niekas, tik tikslas. tikslas - būti. 
dar susitaisysiu dantis, nes gal ir nebevalgau mėsos, bet kaip mes, liūdesiai, atsisakysim seratonino. ir plaukus kirpsiu. o čia derėtų išgirsti patarimą. vienaip ar kitaip, pajutau homesickness, ko nesitikėjau.
 
naujiems metams turėčiau sugalvoti norą ar pažadą. ir kaip tą padaryti, kai jie visi sudžiuvo mano gan per sūrioje jūrelėje?
      svajosiu apie kristalizatorių. 
 linksmų jums naujų, įsivaizduojami draugai. o aš einu išsirinksiu filmą.

vis dėlto, šypt.

3 komentarai:

  1. aš irgi laukiu penktadienio 13. didesnė šventė nei nauji metai, tikrai :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. daugiau žadanti diena, nes per ją iš tiesų tikiesi kokio stebuklo ar ateivių laivo ;D

    AtsakytiPanaikinti