2011 m. gruodžio 21 d., trečiadienis

no past, no future

Jei 60 - ieji būtų mano metai, aš neturėčiau paralelinio pasaulio. Išgalvoti personažai būtų tikri; arba aš būčiau tikra. Gal mane ar mano personažą niekingai nušautų kaip Billį Easy Rider'yje, bet bent neturėčiau virtualios egzistencijos. Ir kaip drįstu tatai vadint egzistencija? Vienaip ar kitaip, kalbėti ir tikėti galbūt būtų paprasčiau. Laukčiau laiško ar telegramos ir slėpčiaus po trapiu britišku stalu, tikėdamasi, jog bombardavimo sukelti drebėjimai nepraskels mano beždžioniškos homo sapiens kaukolės nuolatos lyjančiomis plytomis.
Pacifistė nenori karo, nenori bombų. Užtenka vienintelės bombos, sprogdinančios mano nykias smegenis - šio laiko. Šios nerealybės. Pamiršto egzistavimo.

Unkle feat Ian Astbury - When things explode.mp3

2 komentarai:

  1. Pažiūrėk Midnight in Paris. Gal grįši į šį laikotarpį. Bent jau man padėjo (;

    AtsakytiPanaikinti
  2. O, seniai galvojau, kad šitas vertas dėmesio. Ačiū, būtinai pažiūrėsiu. Gal net išgysiu, kaip sakai. :)

    AtsakytiPanaikinti