2012 m. sausio 2 d., pirmadienis

ab ba.


Prašau, nevadinkit manęs keista. Kokia aš nesu. Ir aš nesu  kitokia. Aš tokia pat nuobodi, kaip ir likusi dauguma. Liūdnai ir nykiai. Pasaulį matome skirtingai, bet visi esame vienodi: aš nekenčiu technologijos, bet pirksiu naują telefoną. Aš netikiu digitalizmo versme, bet tai vyksta pradedant feisbuku. Mes skiriames tik muzikos skoniu, kas suprantama, reiškia viską, bet tuo pačiu ir nieko, nes viskas per ne lyg subjektyvu. Arba aš per labai apsupta normalių žmonių.

Tuo pačiu kaip nekenčiu būti vadinama "keista" (koks negražus žodis!), taip pat nekenčiu būti lemtinga kitų gyvenimuose - nemėgstu duoti patarimus.O aną vakarą nieko kito ir nedariau, tik išklausinėjau visų liūdnas meilės istorijas, vieną už kitą nuobodesnes. Patarimus turėtų duoti Dumbludoras. Ieškokit jo :)

Laimingų naujų 2012, Martyna.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą