2012 m. rugpjūčio 30 d., ketvirtadienis

3 is enough to be ready

Most of the time I don’t have much fun. The rest of the time I don’t have any fun at all.
-Woody Allen

Nerūkykite hašo per giliai - išprotėsite. Patys naruosite savo penkis filmus tuo pačiu metu ir nesuprasite, iš kur tiek daug sulėtėjusių (arba pagreitėjusių - nepamenu) pikselių bei dimensinių išklydimų su padaugintais audio įrašais. Viskas jau sumontuota ir tik komentuoji mintyse kiekvieną minimalią smulkmeną, nes jau ją žinai, jai nė neišsipildžius. Dievaži, tikrai maniau, kad išprotėsiu. O į Cristianią atėjau tik pasišnėkėt su Mira ir palaukt, kol S. atvyks miestan mano gimtadienio atšvęsti, kurį būčiau norėjus prasėdėti namie, nes kiekvienam gimtadieniui mes jau iš anksto nusisprendžiam savo nuotaiką: savęs ir vyno duetas vienišoj kambario lovoj.
Anyways, viskas klojosi kažkaip netikėtai. Vis dar supikseliuotame pasaulyje, kur kurį laiką stengiausi neišsiduoti nieko nenutuokiantiems draugams apie mano iškeliavimą į kitą scenarijų, Burgerking'e valgėm atsineštinius sumuštinius ir planavome birthdaygirl svajonių naktį. Aš visai nesvajojau, jog iš S. bare pavogtų jos mylimus stuff'us ir palikti jos vienos jersio amerikiečio glėbyje nenorėjau, nors ir žinojau, jog nieko jai nenutiks. Praleidus naktį pas pusiau rumuną daną ir, jei nesuklysiu, it kūdikio sapnuose nuogą kinietę, o ryte tyliai išsliūkinus su pavogta morka aš keliavau tiesiai į 'utopiją', anksčiau nei pabudo galva.

Pagaliau grįžus sulaukiau vokiečio, kuris sumaišė mano smagenis su nuobodžiausiu gruntu be smilčių ir nieko nepaliko išskyrus vokišką vyno butelį, už ką širdingai dėkoju, nes vyno troškau kaip nieko daugiau. Jam atsigulus mano kambario kampe ir išsileidus plaukus, išvydau tūnantį gražų vyrą, kol  nepradėjo šnekėti ir nesugriovė mano besikuriančios iliuzijos apie išvaizdų ir vidinių žmonių skirtumus, išraiškas. Štai kodėl tiek daug žmonių man gražūs, nes su jais nesikalbėjau!

I've never been an intellectual but I have this look.
-W.Allen 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą