2012 m. rugpjūčio 1 d., trečiadienis

nemiegančiomis naktimis mano muzika - klaviatūra


..inside.
 
na štai. meteliai jau prabėgo kaip aš dk. numesti keli kilogramai ir mesta mėsa, susiformuota neutrali būsena, suekspresintas charakteris, prarasti jausmingumai ties viena tema, kuri mane it šaukštų monstras talžė ir iš lėto žudė. gyvenu šia diena. bet per tuos metus susiradom little J. bei jam tarpininkaujant smaginomės kitur, mačiau svajonių pepperius ir grįžau į bliuzus, tranzavau namo, nes taupyti reikia, o mes visi žinom, kad tai tik mano susirastas šiaudas. pradėjau mokytis digitalinio dizaino ir šiuo metu, kai turiu susikurti portfolio, mirštu. tapau teta. grojau gitara ir parašiau šešias dainas į niekur, atradau naujos muzikos ir išsilaisvinau; sulaukiau frusciantės EP. peržiūrėjau tūkstantį filmų, bet neišsirašiau citatų, todėl teks pakartoti pusę. daugiau šypsausi nepažįstamiems ir nustojau nebekęsti savo gyvenimo. jis toks, o ne kitoks. mano, o ne sliviaus ar kito "superduperextramegasiautulingo tipo" žmogaus.
kažkas pozityvo užvežė. negi subrendau? 
aj, ryt mąstysiu kitaip.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą