2012 m. gegužės 8 d., antradienis

šokant yoko ono. nemiegoti.

Sapnuoju tris raides: WTF?

Pasiūlau, net nedrįstu įvardinti kam, susitikti ir skaitau jo pasiteisinimus kodėl negali.
Kai prisistatau, jis staiga sutinka, bet aš nespėju perskaityt visos žinutės, nes S, tyčia - netyčia, mane pastumia ir telefonas išsiskaido į šimtus šukių po atomą, kuriuos aš bandau sudėlioti vaikystės patirtimi. 
Lauke žaibiškai lyja, o S. balkone permirkusi rūko cigaretę ir vėliau išpurto paklodę nuo šūkių.
Aš susinervinu - jų man reikėjo.
Mano darni balti tėvai pasirodo: šypsosi ir klausosi valso tiesiai iš būgnelių po mano ausimis.
Tėčiui nerūpiu, jam rūpi mama ir jis žiūri, kaip ji linguoja pagal taktą, vilkdamasi mėgstamiausią dievo suknelę.
Aš pykstuosi su visais.
S. piktavališkai nusišypso iš balkono ir atidaro langą į mane: lietus apkloja mano kaktą drėgna, varvančia plėve.
Aš supykstu dar labiau.
Galiausiai perskaitau teigiamą žinutę.. 
Atsidustu..

Ir pabundu..

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą