2012 m. balandžio 1 d., sekmadienis

medicine for the soul in some highly over complicated times

Mano šamanas dainuoja: "The face in the mirror is not me, yeah he-hey" - taip, nors būtent tas veidas vėliau ir ieškosi draugijos. Būtent tas.. Per tris nuskenavimo sekundės atsitiktiniai praeiviai duos vardą, amžių bei požiūrį, kuriuo vadovausiesi - lyg etiketę ant pigiausio muilo. "Unconsiderate to yourself you are.." - ir plaukiojam toliau po paralelines visatas bass'n'drums garsuose.


Miestas man pasiūlyti vyšnių kvapo nesugebėjo, nors buvo labai akivaizdu, kad 'vanilos' (mirkt akele) gautumėm be rūpesčio. Akimirkai sustingau mintyje: juk Jie nesigaili, juk tik dėl patirties Jie didūs, juk jaunystė-kvailystė.. Bet.. gal man dar ne laikas miltams, tik jau ne iš turkų parduotuvės. 
Pamiršus šilumos sąvoką, suradus kone visas 7-Eleven mieste, paaukojus rastamanų garsams, įsitaisius undinėlės bare, išragavus visų kokteilių ir dar daugiau shot'ų; suvokusi, kad little J. yra tiesioginis siurblys; sutikusi keistus veidus, kuriuos norėčiau užmiršti, bet nesiseka; ir po bandymo nakties speige įveikti 5km aš atradau, jog mano lova - geriausia mano bičiūlė.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą