2012 m. sausio 30 d., pirmadienis

piece/ peace of my heart



Šiandien tris valandas klausiausi Janis Joplin, kol susukau 19 cigarečių ir vieną surūkiau savo Magic room'e (mano kambaryje mažos durelės veda į nedidukę vietelę po stogo čerpėmis, kur aš kuriuosi bohemišką kampelį savo atsikvėpimo ir ramybės minutėms. Gal kada nors įamžinsiu.) Ir tai dariau pirmą kartą, pamokyta dėdės youtub'o. Sakyčiau, padirbėjau iš peties dėl savo plaučių neigiamo likimo. Tuo pat, nusipirkau sportines kelnes ateinantiems pavasariniams bėgiojimams. Ar ne paradoksiška? Bet turbūt egzistuoja sveikuolių narkomanų - pasaulis juk toks įvairus.

Kažkodėl daug meilės dabar jaučiu žmonijai, norėčiau imti ir apkabinti, bet tai padaryti būtų gana keblu.
Apkabinsiu pagalvę.

1 komentaras:

  1. o taip, dėl sveikuolių narkomanų ir aš kažkada buvau pamąsčius. vakarėliai vos ne kas antrą savaitgalį, bet valgau vis vien tik salotas su cigaretėm :D
    o mano amžinasis magic room'as yra vonia su smilkalais, mmm

    AtsakytiPanaikinti