2013 m. rugpjūčio 28 d., trečiadienis

kodėl aš myliu Peru ir ne vien dėl maču pikču


Žmonės!! Jie šilti ir optimistiški, gražūs ir juokingi. Vis įdomu, ar Persis taip ir surado kelią namo, kurį aš taip grubiai bandžiau paaiškinti, ar vis dėl to klaidžiojo tris valandas, kol išaušo. Jaučiausi įpareigota jam padėti už tą alaus taurę, nors abu norėjom spalvų ir skėtukų, bet tam jau buvo per vėlu 'in a such a trashy bar i weirdly like'. Adios mi amigo mas querido.

O susikurtas mitas, jog ispanai turi nuostabiausią anglų akcentą ever, vakar buvo sugriautas. Isivaizduokim patį nemaloniausią, profesoriškiausią britišką akcentą sklindantį iš jauno žmogaus, kuris nesutinka man pameluoti, jog jis britas, stoja mat ties savo šaknimis, pf.  O aš tetroškau švelnaus lyg debesėlio jūjų akcentėlio.. Gerai, kad susiradau draugą, kuris sutiko su manim pasityčioti iš riebiai britiško "i'm  from barcelona" sakinio. Jis klausė, kiek antradienio vakarą aš paprastai išgeriu alkoholio: nė kiek, o tu ar girtas, aš truputį girtas. 'I'd prefer american standups', 'Oh no, it's a first thing we don't have in common!'. Įdomu, o ką turėjome bendro? 4 ryto, rytoj - darbai. Atsisveikinti buvo nepatogu: nerado manęs feisbuke, paėmė numerį, ką veiki penktadienį.  

To sum up: aš nuėjau į couchsurf'erių savaitinį meet'ą.

Marina and the Diamonds -Hollywood

2 komentarai:

  1. omg :D peru? privertei prisiminti mano paskutinį couchsurferių meetą - jis baigėsi berlyne vieno iš miegamųjų rajonų laiptinėj..
    dar kitas žmogelis dingęs ir niekas taip jo vėliau ir nebematė. turbūt reiktų daryt išvadas, kad čia taip visur, nepriklausomai nuo šalies.

    AtsakytiPanaikinti
  2. o aš manau, kad taip įvyksta, kai visiškai nepasiruoši tam. galvoju: aj, nesidažysiu, tik porą valandų pasidairysiu į žmones ir eisiu namo. Buvau vienintelė gerianti kavą, bet ją, aišku, vėliau pakeitė kiti ir stiklai :D

    AtsakytiPanaikinti