2012 m. spalio 19 d., penktadienis

pro tiek daug žmonių praeinu pro šalį, kai kuriuos pastebiu, kai kurių net nematau. nei vienas iš jų ničnieko nežino apie mano gyvenimą, kaip ir aš nieko neišmanau apie jų. esu savo pasaulio herojė, žinau, kas vyksta dabar su manimi, bet net nenutuokiu, ką veikia mano antagonistė už sienos, kuri yra jos pagrindinis vaidmuo; kokios jos mintys, tikrasis požiūris į pasaulį, kokia ji iš tikrųjų. esame savimi tik su savimi (nes tada nebelieka nieko, ką stengtumėmės apgauti). 
...

po dienos "miestas ir miegas ir youtubė" aš pagalvojau, kad galėčiau aprašyti savo gyvenimą įdomiai, ironizuodama, jei pasistengčiau, ir argi svarbu, ar aš ką įdomaus iš tiesų veikiu, ar daugiau pripaistau.. žmonės gėrėtųsi, lygintų su ivanauskaite, sakytų "kaip gražiai gyveni", "šaunu, kad išdrįsti", kiti - "pics or it didn't happen", bet aš kurčiau novelę iš esmės paremtą savimi. bet argi nekuriu? cha cha.

mano sapnų pasaulis.. Vau! ko gero sutikčiau atsisakyti galimybės gyventi čia, jei niekad nereikėtų pabusti: grįščiau pas savo trumpaplaukį vienuolį/ alkoholiką /sekso vergą/ filosofą ir vis mirštančius svarbius šunis, bei vandenį.. (anot S. hipsterių filme) waking life aptariama, jog po mirties tu tiesiog lieki toliau sapnuodamas lucidinius sapnus be šanso pabusti, bet toje paralelėje tu vis sutiksi naujus žmones ir vis kils naujų idėjų, kaip paversti pasaulį įdomesniu. tik negalėsi pabusti. sudomino, bet kas žino šitą tiesą? juk tai net ne tiesa, jei tai kažkieno hipotezė.

kaip gerai, kad magic room'as turi alkoholio. kaip gerai, kad rytoj penktadienis.

Sarah Jaffe - Pretender


"If life is meaningless,then why choose to live? Dobel says we don't choose,  our blood chooses for us. What does it all add up to if I die? Freud says sex and work. Dobel says work gives the illusion of meaning, and sex gives the illusion of continuity."

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą