2012 m. birželio 2 d., šeštadienis

beer bombs on 1st of summer


Atsikeliu ryte po kasdieninės duonos - Seinfeld - ir pasiruošiu pirmai vasaros dienelei. Susitinku su Mira ir išliejam visą sukauptą pyktį nepaliečių egzistencijai mūsų gyvenimuose ir nutariam, kad be jų ateity bus ramiau. Sprogdinti nesiruošiam, bet man labai patinka žodžiai: mental terrorist. Vėliau su S. attendinam pokalbį dėl darbo, kur sistema neaiškesnė negu penkiamečio rašyba. Ir po viso to chaoso mus gatvėje susistabdė mergaitė su brainwashing'o tikslais: kas tave slegia šiuo metu; kokie santykiai su žmonėmis; ar bijai dėl ateities? Na jau tikrai, imsiu ir atsiduosiu tavo klausimams.. Mano ir išblizginto dano pora baigėme anksčiau savo "savanaudiško atvirumo valandėlę", todėl jis mane nuvedė ir paslėpė mažam kambariuke. Įėjusi S. išvydo mane sėdinčią ir žvelgiančią į didelį ekraną bei besi'brainwashin'ančią toliau.. Bet mes tiems žmonių pokyčių ištroškusiems žmonėms savo skepticizmu niekuo negalėjom padėti. 

Visada mėgstu parkus. O šįsyk.. Įprastai einam susirast neaplyto suoliuko savo arbatos pertraukėlei ir še tau - 4dešimtį perkopęs vyrelis kraujuoja vidury baltos dienos, susileisdamas sau velniai žino kokią dozę. S negalėjo į jį žiūrėti, o aš nenuleidau akių: mačiau švirkštą, išsipūtusią veną ir kraujuojančią stambią ranką, žilstelėjusius plaukus ir apdriskusius marškinius. Jis mūsų nematė, gal net nejuto praeinant, o aš - tiek mačius ir skaičius, girdėjus ir net sykį bendravus su narkomanu - veiksmo kulminaciją mačiau pirmąkart ir įsiminiau it Mona Lizos šypseną, kukliai raiškingą. Anot little J. - susipažink su centrine Kopenhaga, šiuo įvykiu čia nieko nebenustebinsi. Ar aš senojo sovietiško mąstymo, kad gal ten, kur vaikai laksto, nesielk savanaudiškai? Naujasis Maiklas net manė, jog mokyklose moko vis dar rusų kalba; tai matyt išsisaugotas nepriklausomybėje užkuodotas mentalitetas šaknijasi mūsų smegenyse it augalai priešinasi cemento galiai norim mes to ar nenorim.
Anyway, perpildytose vakarykštėse sostinės gatvėsė mes po neįdomaus, daniško, sekso pradžiamoksliško spektaklio, permirkusios nuo lietaus ir apšilusios nuo vyno, skynėmės kelią pro distortion fanatikus su neišsenkančiomis alaus bombomis ir jautėmės einančiais prieš minią - tapom against'eriais. Bet norėjom namo.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą