2012 m. kovo 1 d., ketvirtadienis

idealistic and realistic couples are always full filed


miego troškulys smelkiasi man į akis. diena dienom - savaitėmis, mėnesiais.. nykų pirmąjį pavasio rytą, su kuo sveikinu poetus, leidžiu koledže, klausydamasi "the most annoying creature in the world - tratatatata" plepalų ir nesuprantamų garsų. bet visa tai beveik nesvarbu, nes vis dar gyvenu kopenhaga ir prisimenu spalvotąją demonstraciją prieš actą, kuri buvo svarbiausias vasario įvykis. ir pakankinęs mus likimas vis dėl to ima tirpdyti savo rūstybę ir leisti vėl pasijusti gyvenančiomis ryškesne spalva. lyg sezonų galvos valdytų žmonių sėkmę, gal tiesos ir yra..?

laukiu draugės emigrantės danės, kuri netrukus bus emigrantė anglė, bet tuo didžiuojasi ir aš jai pavydžiu, jog daro didelius sprendimus. gal ji mane įkvėps ir aš dar labiau atitrūksiu ar išprotėsiu, tada bent jau pateisinčiau žodį 'interesting', kuris neteisėtai man siunčiamas. drąsūs žmonės - neapsakomai patrauklūs.

rytoj, o gal šiandien ieškosiu vyšninio tabako, kurio čia reikia ieškoti, tada pagaliau pajusiu šią dainą daugiau nei ausimis: Julie London - Yummy Yummy Yummy.mp3

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą