2012 m. kovo 14 d., trečiadienis

'i like you negative'

Šiandieną neturėjau paskaitų, bet mokykloje sėdėjau: atvažiavo hipės ir Afrikos užaugintas 44-erių danas, šiaip-toks-bičas-ne-tėtis, lektorius. Paskaita turėjo vykti jų kalba, bet aš prieš prasidedant sėdėdama už durų turbūt graudžiai atrodžiau viena, bandydama skaityti popierinį migdomųjų variantą, todėl nors ir dėl manęs vienos, jie sutiko kalbėti angliškai. Jaučiuosi pagerba. Ir tada aš įsižiūrėjau į jį: konfidencialumas, tobulas akcentas, mėtantis žvilgsnis ir į skirtingas puses nevalingai sutaršyti plaukai. Šiokia tokia medžiaga mano bemiegėms naktims užpildyti, jau kaip ir atėjo metas vėl nežinoti ką darau. Bet kas labiausiai šiandieną man įstrigo buvo tai, kad milžiniškus pinigus gali supergreitai užsidirbti iš nieko  - ir tai pasakė hipių, lauko, nikotino, sekso ir muzikos užaugintas vaikis! "Hipis aš, hipis tu, hipiai mes visi kartu.." Turbūt tai tiesiog nustojo galioti, kai loptopai ėmė valgyti žmones. Ar žinot, kokią išimtį, bloger'iai? Hmm.

Radau atitinkamą skambesį, yeep! Pagaliau ji man pakluso! Improvizacija.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą