2011 m. rugpjūčio 27 d., šeštadienis

happy my and some others day

August 25.. žvelgiu savo  kalendoriuj ir susimąstau. Tvarkymo - du namai. Šis gimtadienis taps tik kita diena, kur tu galbūt jausies ypatingesnis, bet nebūsi - pasakiau sau. Taigi atsikėliau anksti, kaip į mokyklą niekad nesikeldavau, valanda kelio ir aš jau reikiamam kaimiūkšty. Išlipau neaiškioj vietoj, todėl nežinojau, kur eit ir pasiklydau. Nė nepatikėsit, kiek daug ratų sparčiu žingsniu gali apeit per valandą: klaidžiojau visom gatvėm, apžiūrėjau kone visus dviratininkų takus. Stresavau, apsiverkiau, parūkiau, nusijuokiau, pasveikinau save su fakin birthday ir ieškojau toliau. Laimei atradau ir pradėjau kuopti kažkieno bardaką. Tada sekė kelionė į kitą kaimiūkštį. Įlipau į kažkokį long - distance traukinį ir įstrigau. "Teks važiuoti" - sako stiuardesė angliškai. Durys užsiblokavo. Spaudinėjau åben mygtuką tol, kol galiausiai pavyko ištrūkti. Ot būtų buvę smagu išlipti kur Švedijoj per gimtadienį.. All alone..


Galiausiai sutvarkius antrąjį namą (taip, aš kažkieno privati valytoja net per gimtadienį. Kaži kaip bus per Kalėdas?), ištrūkau į laisvę. Tačiau nespėjau į traukinį. Bėk, nebėgus - jis nuvažiavo man prieš nosį. Lauk sekančias 30 minučių, bitch.
Persekiotoja ironija tiesiog nepalieka ramybėj..

Na vėliau reikalai klojosi geriau. Grįžau namo, nusimaudžiau ir trys "čiolės" išvažiavo į svečius ale gimtadienio švęst. Mano proga - lazanija! Ir daaaaaaug vyno su cola. O kadangi publika sarkazmistų, vakaras praėjo tobulai. Iš tiesų, paskutinis -nioliktas velniai žino kur, per kurį dirbau, panikavau, verkiau, bėgiojau, baigėsi pozityvo banga.. Paprastai ryto bėdos vakare nebekankina. 

Taigi tiek mano įspūdžių iš gimtadienio užjury.

P.s. Du iš svarbiausių žmonių mano gyvenime - mama ir forever best'as Dovydas - pamiršo mano gimtadienį. Apsimesiu, kad nesureikšminau.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą