2011 m. rugpjūčio 24 d., trečiadienis

Blevyzgos prieš pirmąjį hašišą (bei kitus stuff'us..)

Iš nedidelio mano miesto Lietuvoje, čia žinau gyvenančius jau 3 žmones ir dar vienas ketina atvažiuoti.. Kas mėnesį (ar dažniau) važinėja autobusiukai link čia, veždami dešimtis žmonių ne atostogoms.. O šiandien savo kaimiūkščio parduotuvėje išgirdom ir kitus nepažįstamus lietuvius. Jų čia apstu!
Danija - nauja Airija. Neminėkim emigravusių į Angliją, Vokietiją, svajonių šalį Ameriką.. Kiekvienas iš mūsų giminėj ar draugų rate turi nors vieną pažįstamą išeivį. Ką jau kalbėt apie statistinius skaičius, kiek buvo lt gyventojų ir kiek suskaičiuojama dabar. Nemaniau, kad man tokie dalykai rūpi, bet tai tikrai yra mūsų šalies mentaliteto dilema.

Pradedu įtikėti, jog ateis metas ir kilniųjų Baltų tauta tikrai išnyks. Tapsim naujaisiais žydais beieškančiais išsvajotosios prarastosios žėmės ir lyg dainiai bepasakojančiais ištisas istorijas, kokie anuomet lietuviai drąsūs ir vieningi buvę. Rašys apie mus istorijos vadovėliai, kol visai išsimėtysim ir išnyksim kaip majai, actekai, indėnai..

Man apmaudu, kad kol kas ir aš prisidedu prie šio proceso. Nors aš neskaitau savęs tikra emigrante: žadu apsigyventi ir susipažinti ne su viena, o su kiek įmanoma daugiau šalių. 
Pavadinsiu save gražiai - būsimu pasaulio žmogumi. O kaip yra iš tikrųjų, nė nenoriu spręsti.


Labos nakties, keliautojai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą