2011 m. rugpjūčio 21 d., sekmadienis

What do you think when your head's full?

Šiandien suradau naują  imaginary friend  arba kitos realybės surogatą. Rod'as vardu.
Turiu savo mažą kvadratėlį, jame galiu įsisprausti bet kurią akimirką ir skrieti, nuskrieti kur tik užsimanau su kuo tik noriu. Todėl šiandien su Rod'u darėm pačius freak'iškiausius dalykus, kokių niekad iš tikro nedarysiu, nes paprasčiausiai - nerasiu su kuo. Nors gal..? 
Gal mano gyvenimas suplanuotas pagal tam tikrą scenarijų, kuriame vis dėlto kažkur mėtosi vienišas ir toks pat savęs neradęs gyvenimo valkata, nesuprantantis kam jis sutvertas.


Buvau Cristianijoj. Ten grynai asombroso. Tokia bohema, chill out, graffiti, no photos, no rooles, no police, danger; faini, gražūs žmogėnai, hašišas, ritmas.. Ten komuniškai rusena nirvana.
Ir aš ten dar grįšiu.
Nelabai moku būt turiste. Turistai sucks: su savo šortais, fotoaparatais ir kepurytėm. 
Aš gyventoja. Man viešbučiai ir restoranai nereikalingi.
Aš ten dar sugrįšiu.


Ieškom su Rod'u paukščių plunksnų pirmykščių indėnų plaukuose.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą