2012 m. rugsėjo 21 d., penktadienis

I'll tell you all my secrets, but I lie about my past.

The National - Exile Vilify

Važiuodama traukiniu kaip įprastai atsiribojau nuo kaimynų ir garsų, panirau į laidus ausyse ir popierių rankose. Įtemptai krebždenau žodį po žodžio, iš pykčio, nežinios, tuštybės, tuštumos. Lyg išsiveržęs ugnikalnis pabiro nemokšiškos emocijos ir atkreipė dėmesį - supykdė šalia sėdinčius kaimynus, atsakydama jiems užsimerkiau.

Iš kur tas nenusakomas liūdesys? Noras apsiverkti traukinyje, gatvėje, campus'e - kur yra žmonių, o kur jų nėra - susigniaužti į nebūtį ir neišspausti nė miligramelio, į svečius pasikviečiu smerktinumą ir kartu šaipomės iš to, ką matau, kai žiūriu į brolį-asilėlį. Kajokas suprastų. Pagal mūsų su S. pasiskaičiavimus, mano kasmetinė depresija turėtų pasirodyti tik po trijų mėnesių - kur gi suskubai, klausiu.

"There is much fun to be had. Music, movies, books, paintings, drawings...I hope you have these things where you are. If you have them, what does the real world matter anyway?"
J.F.
Tai mano mėnesių/metų/ amžių moto. Kam iš tiesų rūpi realybė? Aš net nenoriu aptarinėti, ką mano kūnas veikia šioj žemėj - mes vis vien einame ne kartu. Ir šičia rašau tik susireikšminus jausmingumu. Kai nusprendžiu, jog metas pasikalbėti su įsivaizduojamu įdomiu pasauliu, kuriam meilės netenku vis labiau ir labiau. 
emptiness replace my soul.

3 komentarai:

  1. if this is reality, i'm not interested. šypt

    man patinka tavo muzika

    AtsakytiPanaikinti
  2. ...o aš kažkaip maniau, jog man vienai norisi verkt einant gatve, ar sėdint kokiam autobuse...p.s. visgi, gal geriau verkti, nei dirbtinai šypsotis.(?)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Greta, man irgi patinka mano muzika, visados jausminga :)

    pieva, "I always faked my smile..", nežinau kiek dar ilgai kalbėsiu J.F. citatomis, bet, regis, jos ir yra mūsų gyvenimų pavadinimai.
    Iš vienos pusės manau, jog dirbtinas šypsojimasis bent jau ne egoistiškas - "ei, pažiūrėkit į mane ir užjauskit arba pasijuskit nepatogiai ir stenkitės išvengti bet kokio kontakto.." Vien jau dėl jų nesinorisi plyšauti.

    AtsakytiPanaikinti