2013 m. spalio 8 d., antradienis

Žvengeu kokę valandą.



Hipsterių prekyvietėj radom tokią knygutę, kurią reikia kam nors padovanoti įrašius trūkstamus žodžius tuščiose vietose specialiai tam 'ypatingajam' gavėjui. Ieškojau dovanos draugei.

M: I am never bored with your ___________ .
M: With your..?
J: I'm never bored with your absence.

Ah. Būtent tos kelios minutės nenumaldomo juoko tapo akimirka, kai aš į jį pažvelgiau visai kitomis akimis - J genialus, nepaprastai panašus į hipsteraičių dievinamą Ryan Goslingą ('Hey, are you that dude from Notebook?'), paprastas, bet įdomus. Jis kaip aš. 

Kaip nepatogu, kai ieškant dovanos draugei, ją susitinki būtent tą akimirką, tą pačią akimirką supažindini ir su naujuoju draugu, apie kurį kalbėjai; staiga nustoji juoktis/įsimylėti, žinoma, sulauki kito svetimo skambučio.. Pasimečiau chaose. Niekas neleido man pasimėgauti akimirka, niekas neleido man jos (perdaug)sureikšminti. 
Man tai nauja. Man px. Mes žaidėm senovinius Super Mario ir buvo puiku.

Jis pyragą kepa naudodamus miltus, sviestą, cukrų, cinamoną, obuolius.. Aš pyragą iškepiau iš pakelio ir vandens.


Across the Universe

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą