2013 m. birželio 8 d., šeštadienis


 aš iš tikro tai neturiu nieko papasakoti, kas priblokštų. ir šiaip užmiršau kaip reikia gyventi liejant jausmus, bet tai tik todėl, kad dabar popso klausau daugiau. o popsas lygu tuščiai galvai. iš tiesų! dabar metas tas, kai aš esu viena pati sau. jei ir išklausau kitų problemų, man jos nerūpi ir nebetampa mano problemomis, kaip įsipareigodavau anksčiau. man tiesiog draugiškai gaila, todėl padovanoju šypseną tam kartui. kai reikia skirtis, tai reikia, bet ką aš galiu patarti? nebesakau žmonėms tiesos, ką manau. įsilieju į masę ir nusišneku, jei jie nusišneka. nekalbu, jei jie nekalba. nesidomiu, jei jiems neįdomu.

bet mano išvada tokia: daugiau teisingų žmonių, daugiau teisingų pramogų, mažiau alkoholio, daugiau kompiuterio. aš įsimylėjau ramybę.

ką pasakytų pagalbos linija?

Spotify kelia priklausomybę.
Ursula 1000 - red hot mama.mp3

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą